T1 underskriver Super Smash Bros.-stjerne MKLeo

Sendt af 2026-06-18

Screengrab via VGBootCamp

Efter at have tilbragt næsten tre år med Echo Fox, har MKLeo underskrevet med T1 og vil slutte sig til ANTi på organisationens voksende liste for Super Smash Bros. Ultimate, meddelte T1 i dag.

"Det er ingen joke-r," sagde T1. “T1 byder officielt [MKLeo] velkommen til vores Smash-liste! Vi er stolte af at styrke vores nordamerikanske tilstedeværelse og fortsætte vores vindende arv med denne superstjerne på vores side! ”

Det er ingen joke-r. T1 byder @Mkleosb officielt velkommen til vores Smash-liste!
Vi er stolte af at styrke vores nordamerikanske tilstedeværelse og fortsætte vores vindende arv med denne superstjerne på vores side! # T1WIN # T1Fighting pic.twitter.com/GdaZFPWXbs

— T1 (@ T1) 27. februar 2020

Underskrivelsen kommer kun få dage efter Leo vandt sin første major for året med en sejr over Enrique “ Maister ”Hernández Solís ved Frostbite 2020. I sidste uge meddelte Super Smash Bros.-stjernen officielt, at han skiltes fra Echo Fox, som blev opløst i november 2019 midt idet fortsatte mysterium omkring organisationens fremtid.

Leo har altid haft tilknytning til Sydkorea og rejste ofte der for at konkurrere i forskellige turneringer og mellem begivenheder på personlige ture, så denne underskrift giver meget mening for begge sider.

T1 sluttede sig først til Smash-scenen ved at underskrive både ANTi og Larry "Larry Lurr" Holland i april sidste år, før han kom med Pokémon og Smash-spilleren Sejun Park i november. Holdet skiltes med Larry Lurr i januar og ledte efter en anden spiller, der skulle bringes i folden, da ANTi begyndte at rejse til flere turneringer igen.

Når vi går sammen?

- T1 | MkLeo (@Mkleosb) 27. februar 2020

Leo er den bedst rangerede Smash Ultimate-spiller i verden efter at have vundet i alt 15 turneringer i spillets første år i den konkurrenceprægede scene. Han har allerede vundet en Super Major denne sæson efter netop at have afsluttet en historisk tabers beslagløb for at tage Frostbite 2020-trofæet hjem samt en andenplads vedFørste Mosebog 7.

Jeg er så begejstret for at spille og oprette indhold til T1, jeg vil fortsætte med at gøre mit bedste for at fortsætte med at skubbe til den ultimative meta og få alle disse turneringsvindere ? mange tak for denne mulighed. Dette er bare begyndelsen på en masse gode ting med min nye familie ... @ T1 ❤️ https://t.co/5og36OyxZx

— T1 | MkLeo (@Mkleosb) 27. februar 2020

Leo har en vinderhistorie, der matcher T1s stræben efter at producere resultater i alle aspekter af dens esport-ventures. Med den ubestridte konge af Ultimate på holdet ser det ud til, at T1 måske bare er klar til at tage en anden del af esportsverdenen med storm.