T1 VALORANT frigiver erklæring om ny assistentcoachs PUBG-snydeforbud

Sendt af 2026-07-06

Screengrab via T1

T1s VALORANT coaching-personale udgav tidligere i dag en erklæring om assistenttræner Cody “Stunner” MacLeods forbud mod snyd under hans PUBG-karriere.

"Vi ønskede, at alle skulle forstå, at vi var og er fuldt ud klar over Codys historie, herunder forbuddet, han fik for at have installeret snyderi på to separate konti i løbet af sin PUBG-karriere," sagde T1-hovedtræner David Denis.

En besked fra @daviddenisnd og @StunnerFPS. pic.twitter.com/Nz4HPhIlw0

— T1 (@ T1) 9. april 2021

Stunner talte også i T1s video med en beskrivelse af hans karriere og hvor meget forbuddet kostede ham.

På tidspunktet for hans forbud var Stunner kendt som "Exko", ifølge Magno "Pr0phie" Ramos, der sendte PUBG-esportsholdets afgørelse om Stunner i går aftes.

At gøre mit job som en af ​​PUBG-spillerne i Valorant for at sprede opmærksomheden om, at @ T1 afhentede en ny assistent-træner @StunnerFPS, den samme fyr, som PUBG undersøgte og konkluderede, at faktisk snyderi nu har skiftet navnfra Exko til StunnerFPS ? troede du skulle vide det. pic.twitter.com/GpHF9XzoRC

— Pr0phie (@ pr0phie) 8. april 2021

T1 annoncerede Stunner som den nye assisterende træner for dets VALORANT hold den 8. april - og derefter fulgte kaos i svarene på hans meddelelse .

Vi er glade for at kunne annoncere @StunnerFPS som assisterende coach til vores Valorant Team! pic.twitter.com/eSSrbOOAy8

— T1 (@ T1) 8. april 2021

"'Great Analytical Mind' Ja, han havde et stort analytisk sind, da han blev forbudt for snyd i PUBG og blokerede hver spiller og skifter navn i hvert spil og rotter sig ind på scenen, "sagde Zenith Esports PUBG-spiller Jaden" Vegas "James i et svar på meddelelsen.

"Du kan ikke bare snyde i PUBG og derefter ændre dit navn min fyr," sagde den tidligere PUBG-spiller og nuværende Luminosity VALORANT-spiller Diondre "YaBoiDre" Bond.

I erklæringen indrømmede Stunner fejl. ”Det vil altid være min største beklagelse,” sagde Stunner. ”Det skar mange af mine muligheder væk, og det er OK.I slutningen af ​​dagen er det min egen skyld at være en del af denne hændelse. "

Denis gentog sin holdning og sagde, at han mener, at Stunner er ændret.

Sørg for at følg os på YouTube for flere esportsnyheder og analyser.